Канспект занятка для дзяцей другой малодшай групы па правілах дарожнага руху на тэму: “Прыключэння лісічкі”


Задачы:
-фарміраваць прадстаўленне аб правілах бяспечных паводзін на вуліцы,у час руху.
-развіць уменне слухаць і панімаць мову выхавальніка.
-завучванне сігнала светафорчыка (чырвоны,жоўты,зялёны).
-закрапіць прадстаўленне аб частках дарогі: праезджая частка і тратуар.
-фарміраваць прадстаўленне пешахода дарогі (пешаходны пераход,зебра).
Выхавальнік:
-Дзеці , да нас прыйшлі госці. Давайце прывітаемся.
Дзеці:
-Добры дзень.
Выхавальнік:
-Сёння мы з вамі пагаворым аб правілах, якія павінны знаць усе людзі. Гэта правілы дарожнага руху.
1) Увесь час будзь уважлівым                           2)Перад хуткай дарогай
І памятай наперад.                                                                                           Ніколі нельга бяжаць!
Свае маюць правілы                                                                                         У дарогі трэба дарослага
Шафёр і пешаход.                                                                                             Крэпка за руку трымаць.
Вось давайце мы з вамі усе ўспомнім гэтыя правілы.
(раздаецца стук , паяўляецца лісічка).
Выхавальнік:
Ой дзеці! Хто гэта спяшаецца да нас сюды?
Мабыць не ўсе госці сабраліся ў нас.
Ліса: Добры дзень ,дзеці.А куды я папала?
Дзці: У дзіцячы садок!
Выхавальнік: -Адкуль ты прыйшла да нас лісічка?
Ліса: Жыву я ў лесе. У нас у лесе ціха і спакойна. А пакуль я ішла да вас у госці , я вельмі спужалася. Вакол машын столькі шмат, усе гудзяць,шумяць. Чуць пад калёсы не папала, чуць ногі данесла.
Выхавальнік: Ой, лісічка ты мабыць па праезджай частцы бяжала. Скажыце дзеці , можна па праезджай частцы хадзіць пешаходам.
Дзці: Не.
Выхавальнік: А дзе павінны хадзіць пешаходы?
Дзеці: Па тратуару.
Выхавальнік: Малайцы ,правільна, Усе пешаходу хадзіць павінны толькі па тратуару. А пераходзіць дарогу вельмі цяжка. І рабіць гэта павінна ў правільным месцы. Дзеці, падскажыце , дзе трэба пераходзіць дарогу?
Дзеці: Па пешаходнаму пераходу (па зебры).
Выхавальнік: А цяпер паслухайце загадку , хто дапамагае дзецям пераходзіць дарогу?
Днёмі ноччу я гару
Усім сігналы падаю
Ёсць 3 колеры у мяне
Як завуць мяне сябры?
Дзеці: Святлафорчык.
Выхавальнік: Деці , а ведаеце што абазначаюць сігналы святлафора?
Дзеці: Чырвоны-стаі
             Жоўты-чыкай
              А зялёны- праходзь!
Выхавальнік: Ну на які трэба колер праходзіць дарогу?
Дзеці: Зялёны!
Выхавальнік: Дзеці не толькі пешаходы павінны ведаць сігналы святлафора,але і шафёр. І цяпер нашыя дзеці пакадуць табе лісічка, як яны умеюць гэта рабіць.
Рухомая гульня “ Машыны і святлафор”
У выхавальніка два флажкі чырвоны і зялёны. Дзеці-шафёры слядзяць за зменай флажкоў, чырвоны-стаяць, зялёны-едуць.
Дарогу трэба пераходзіць па святлафору ці па пешаходнаму пераходу, зебры. Дзеці, а як вы думаеце, а чаму палоскі па пешаходнаму пераходу-белыя, а не іншага колеру?
Дзеці: Таму што белыя палоскі бачныя  ноччу.
Выхавальнік: Дзеці , а давайце пакажым Лісічцы, як трэба правільна пераходзіць дарогу.(выхавальнік звяртае ўвагу, што трэба глядзець па старанах)
Ліса: Дзякуй вам. Дзеці цяпер я навучылася правільна пераходзіць дарогу і запамятала правіла дарожнага руху і падзялюся аб гэтым з сваімі ляснымі сябрамі-звяркамі.